BTC7500

آشنایی با بیتکوین و دیگر ارز ها و روش های کسب درامد از آن

آشنایی با بیتکوین و دیگر ارز ها و روش های کسب درامد از آن

An economic game with money withdrawal Drift Profit every 10 minutes! < promo Profit every 10 minutes!
Cryptocurrency Prices by Coinlib
Cryptocurrency Prices by Coinlib
BTC7500

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و تغییرات مطالب ، کانال تلگرامی ما را هم دنبال کنید: BTC7500@

Earn Free Bitcoin

با این سایت روزانه 100هزار ساتوشی کسب کنید

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۴۱ ب.ظ

   


سلام خدمت شما عزیزان


امروز میخوام سایت رولرکوین|Rollercoin رو به شما معرفی کنم این سایت برای شما چند تا بازی قرار داده(نسبتا ساده)با انجام بازی ها شما قدرت استخراج خودتون رو افزایش میدید اما...👇🥇


برای ورود روی کلید زید کلیک کنید


ورود به سایت


نکته❗ برای ورود از فیلتر شکن استفاد کنید




روش اول کسب درآمد این سایت: شما در این سایت ، میتونید با انجام هر یک از 6 بازی یک دقیقه ای، مقدار خوبی قدرت استخراج اتوماتیک بر حسب PTS بگیرید.


(راهنمایی: صفحه محیط بازی آدم فضایی اش از چپ و راست باز هست. با موس یا نشانگر بالای کیبورد هم تیر میزنه.)


با افزایش تکرار هر بازی، در صورت برنده شدن، PTS بیش تری به شما میده.

در صورت بازنده شدن، تا اون میزان امتیازی که گرفتید در بازی، بازم بهتون PTS میده.


بازی های شماره 4 و 6 و 7 بیش ترین PTS رو بهتون میده


یعنی هر بازی یک دقیقه ای، به شما حدود 1 تراهش(حدود 1000 گیگاهش) میده.

با انجام تکرارشون، تا 1.5 تراهش توی لول های بالاتر اون بازی بهتون میده.


هر 2.5 تراهشی(حدود 2500 گیگاهش) هم میشه 0.01 ساتوشی در 5 دقیقه.

یعنی 2.88 ساتوشی در شبانه روز.

یعنی هر 3 بازی یک دقیقه ای، میشه 3 ساتوشی در روز.


نکته بسیار مهم1:

با انجام 10 بازی(نه لزوما همگی اش در هر روز)، 3 شبانه روز قدرت استخراج اتوماتیک میده.

با انجام 30 بازی(نه لزوما همگی اش در هر روز)، 5 شبانه روز قدرت استخراج اتوماتیک میده.

با انجام 70 بازی(نه لزوما همگی اش در هر روز)، مقدار 7 شبانه روز قدرت استخراج اتوماتیک میده.


نکته بسیار مهم2: اگه هر شبانه روز، حداقل یک بازی رو انجام ندید،

این امتیازهای3 و 5 و 7 شبانه روز استخراج اتوماتیک، تبدیل به 1 یا 3 شبانه روز استخراج اتوماتیک میشه.


نکته بسیار مهم3: اگه چند روز(فکر کنم به مدت یک هفته) اصلا یک بازی هم انجام ندید، قدرت استخراجتون

غیرفعال میشه. باید 20 تا بازی انجام بدید، تا قدرت استخراج تون فعال بشه.


روش دوم کسب درآمد این سایت: میتونید از قسمت بازارش، قفسه های استخراج و 9 نوع دستگاه استخراج رو تا مدت نامحدود خریداری نمائید. با خرید هر دستگاه، تا 24ساعت، دستگاه دیگه ای نخرید، چون قیمتشون تو این مدت میره بالا.



این سایت راحت ترین و پردرآمد ترین سایتیه که باهاش کار میکنم به هیچ عنوان از دستش ندید


دوستان برای راحتی شما یک کلیپ اموزشی رو در کانالمون قرار دادم حتما ببینید نحوه کار و نکته های کلیدی بسیار مهمی رو به شما میگه که در درآمد شما تأثیر داره


کانال تلگرام






نظرات  (۱۲۱)

برداشت نداره سایت رولر کوین اصلا آدرس بیت کوین قبول نمیکنه چون فقط باحروف بزرگ نوشته میشه تو قسمت ادرس والت و قبول نمیکنه اسکمه فک ککم من نتونستم اگه میتونین راهنمایی کنین

پاسخ:
سلام پرداختی داره خیلی از دوستان هم برداشت زدن مدرکشم هست ادرس چه کیف پولی استفاده کردی؟!

آدرس بیت کوین دادم کیف پولمم تراسته

اصلا موقع وارد کردن ادرس حروف کوچیک آدرس بصورت بزرگ میخوره وپیغام میده ادرس معتبر نیست

پاسخ:
من و دوستانم هیچ کدوم این مشکل رو نداشتیم، من از کوینومی برای این سایت استفاده کردم مشکلی نبود!

شما نمیدونین پرداختش چجوریه فاست هاب یا مستقیمم واریز میکنه

پاسخ:
مستقیم به والت اصلی واریز میکنه

سلام. اقا من یه مشکلی دارم من ایمیلمو تایید کردم ولی بعد از تایید یه قسمت میار که ایمیل و ادرس کیف پول بیت کویین و پسورد رو بزنم 

من ایمیل و ادرس کیف و پسورد رو میزنم در کادر اخرتکرار پسورد رو میزنم ولی قبول نمیکن(یعنی میگه کادر اخر تکرار پسورد اشتباه است) میشه بگید مشکل چیه؟؟

پاسخ:
سلام  مطمئن بشید رمز رو درست میزنید،یا اگر حساب فیسبوک دارید با حساب فیسبوک لاگین بشید ولی هردفعه برای ورود به حساب کاربریتون فیلتر شکن لازمه همین که به حساب کاربریتون ورود کنید میتونید فیلتر شکن رو خاموش کنید سایت کار میکنه و مشکلی نیست و از مصرف بیش از حد اینترنت هم جلوگیری میشه

سلام هنوزم پزداختی داره؟

پاسخ:
بله
۲۴ دی ۹۸ ، ۰۶:۱۹ ایرج شمسی

سلام

توسایت big wallet نوشته سایت rollercoin اسکمه وپرداختی نداره درسته ؟

۲۴ دی ۹۸ ، ۱۸:۱۸ ایرج شمسی

ازکجامیشه مطمئن شدپرداختی داره؟

سلام

اتریوم و دوج رو چطور میشه برداشت کرد از این سایت؟

پاسخ:
نمیشه برداشت کرد فقط میشه باهاش توکن سایتو خرید

اصلاپرداختی داره؟

پاسخ:
بله

میگم ارزش داری تا وقت بزاریم ؟ 

 

الان دارم داجکوین استخراج میکنم چون میتونم باهاش رولر توکن بگیرم و 30 درصد تخفیف خورده فقط با داج کوین 

میگم چقد بتید وقت گذاست تا با این سایت پولدار شد؟

پاسخ:
بله ارزش داره این سایت هیچ محدودیتی برای بازی هاش نداره هر چقدر میتونی بازی کن و درامدتو افزایش بده و نزار رنکت بیاد پایین دوج دریافت میکنی هم خوبه اون چنتا ماینری که میشه با توکن خودش خرید خودش یه کمکه به درامدت اگه تونستی بیت هم جمع کن دستگاهای با قدرت بالا بگیر تا کمتر وقتت رو بگیره و سعی کنی زیرمجموعه حتما بگیری چون خیلی تاثیر داره

میگم ارزش داره که وقت بزاریم براش ؟

 

 اگه میشه راهنمایی کنید

توکن این بازی به چه دردی می خوره؟

 

پاسخ:
فعلا میشه باهاش ماینر خرید

سلام وممنون ازسایت شما

من ازرولرکوین برداشت زدم ولی نشد نمیدونم کجای کارم ایراد داره ازکیف پول اتمیک استفاده میکنم لطفاراهنمایی کنید.‌‌

پاسخ:
برای من بدون مشکل واریز میشه ادرس رو درست وارد کردین؟
۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۱۲ محمد کوینی

سلام .در قسمت home ودر زیر شکلک عددی برمبنای واحد ترا هش نوشته شده که با هر بازی مقداری از آن کم می شود.اگر این عدد به صفر برسد چه اتفاقی می افتد.منظور اینکه امکان استخراج متوقف می شود و درحقیقت خود بخود فرد بدلیل بازی نکردن واستخراج نکردن حذف می گردد. اگر نظری دارین لطفا سریعا بفرمایید. 13/12/98

پاسخ:
سلام فعالیتی نکنید برای شما ماینی انجام نمیشه حذف هم نمیشید
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۰۸:۳۶ محمد کویینی

سلام مجدد: ظاهرا سئوالم را درست متوجه نشدین .عرض کردم هرچه بازی می کنیم عددی که زیر شکلک هست کمتر می شود این معنایش چیست ؟ اگر زمانی این عدد صفر شد باز هم می شود بازی کرد یا نه؟؟؟؟ با تشکرو شما گفتین اگر یک روز فعالیت نکنین تمام قدرت ذخیره شده حذف می شود .پس بهتر نیست یک ماینینگ اتوماتیک بخریم .تا این قدرت ذخیره شده باقی بماند؟؟؟ تشکر از راهنماییتون

پاسخ:
سلام اون عدد رتبه شما بین بقیه کاربرها هسش هرچقدر عددش کمتر باشه قدرت ماین شما بیشتر میشه  سعیی کن رتبه خودت رو حفظ کنی شما میتونی روزی 70بار بازی کنی و تا یک هفته قدرت ماینت رو بصورت اتومات نگه داری توجه داشته باش در اون 70بازی باید برنده شده باشی یک ساعت بیشتر وقتت نمیگیره،دستگاه های ماین اگر بتونی قدرت مند ترینشون رو بخری خوبه،

سلام. 

با بازی کردن تو این سایت چند ساتوشی تو روز میشه درآمد داشت. 

3 ساتوشی توی روز یا هر بازی یه دقیقه ای 3 تا ساتوشی میده؟

اگه امکانش هست یه توضیحی در مورد درآمدش بدیدی. 

پاسخ:
این سایت هر پنج دقیقه بشما ساتوشی میده میتونید تا 4500 ساتوشی در همون پنج دقیقه داشته باشید هر چقدر بازی بیشتری بکنید ساتوشی بیشترم میگیرید

هنوز پرداختی داره؟

آخرین برداشت خودتون کی بوده؟

پاسخ:
بله،چند روز پیش برداشت زدم

سلام . ببخشید یه سوالی داشتم من تو این سایت خیلی فعالیت میکنم ولی دیروز متوجه شدم قسمت exp reward که یه عددیو مینویسه مثلا برای من  4.00 satoshi بود هرچی بازی میکردم میرفت پایین تر اینو جوابشو میدونید؟

پاسخ:
بازی هارو باید برنده بشیت تا تعداد ساتوشی های دریافتی بیشتر بشن

سلام من نفر ۵۹۰ سایت رولر هستم میخواستم بپرسم آیا این رتبه خوبه و به نفر صدم سایت هم جایزه رولرکوین میده یا نه ممنون

پاسخ:
فقط افزایش درآمد

سلام 

کسی تونسته هش را آنقدری بالا ببره که هر 5 دقیقه 4500 ساتوشی دریافت کنه؟

خیلی درآمد بالایی میشه اگه این اتفاق بیفته

سلام

من تو این سایت ثبت نام کردم ولی موقع ثبت نام تیک یکی از اون گزینه هارو زدم بنظرتون بعدا به مشکل میخورم یا خیر؟

الآنم خیلی بازی کردم توی سه روز ۱۶۰ ساتوشی جمع کردم ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ:
سلام مشکلی نیست.

سلام ببخشید من میخواستم بدونم درآمد تو این سایت چجوریه لطفا بهم بگین

 

پاسخ:
برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام مراجعه کنید یک ویدیو اختصاصی برای این سایت قرار داده شده 

لینک ویدیو https://t.me/BTC7500/20

سلام سوال من اینه که استفاده از این سایت به پردازنده گوشی اسیب نمیزنه؟ چون ماینینگ میزنه خواستم بدونم این چه شکلیه! 

پاسخ:
سلام،خیر،از cpu گوشی استفاده نمیکنه 

درود بر شما، ببخشید شما چه جوری از این سایت پرداختی داشتین. این سایت از طریق بازی کردن نهایتا تا سقف 9000 ساتتوشی به شما بیت میده یعنی تا برسین به حداقل برداشت که 10000 ساتوشی هست شما 1000 تا کم دارین. پس یاید از دستگاه های ماینر داخل سایت خرید کنین که اونها هم سرعت خیلی پایینی دارن (نهایتاً 2 تراهش که چندان بالا نیست)

ممنون میشم توضیح بدین که چطوری از این سایت دریافتی داشتین؟

پاسخ:
سلام من در این سایت سرمایه گذاری کردم عضو گیری هم کردم و همرا با بازی هایی که خودش معرفی کرده اگر میخواین درامد خوبی داشته باشین این مراحل رو انجان بدید

سلام .  میشه اموزشی برای نحوه خرید توکن سایت لولر کوین بزارید  اخه من میرم برای خرید بعدش یه چند تا کادر میاره که باید پر شه نمیدونم باید چی انتخاب کنم برای کادر اگه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم 

و اینکه این ماینر هایه طلایی که با توکن خریداری میشن  بیت کوین هم استخراج میکنه یا فقط مختص توکن خود سایت هست ؟؟

پاسخ:
سلام درتلگرام به بنده پیام بدین برای خرید توکن رولر کوین راهنماییتون میکنمhttps://t.me/BTC7500

ماینرهای رولر کوین فقط برای رولر نیست و میشه ازش برای استخراج دیگر ارزها استفاده کرد

این سایت برای ایران فیلتر نیست چرا باید با فیلتر شکن بریم؟

پاسخ:
این سایت فیلتر نیست اما اگر با اکانت فیسبوک وصل بشید فیلتر شکن لازمه، یک اکانت با ایمیل و اسم کاربری و پسورد دلخواه بسازید و نیازی به فیلتر شکن نداره،اگر مواقعی سایت بالا نیومد به هر دلیلی فقط برای بالا اومدن سایت فیلتر شکن بزنید و خاموش کنید تا در مصرف لینترنت صرفه جویی بشه

چگونه زیر مجموعه بگیریم؟

پاسخ:
با به اشتراک گذاشتن لینک خودتون به دوست واشنایان و از طریق صفحات اجتماعی بخصوص تلگرام و اینستاگرام

سلام خسته نباشید من چند وقته تو سایتش فعالیت دارم به حداقل برداشت که0.0001 رسید اما وقتی برداشت میزنم باز برگشت میکنه به سایت و به کیف پولم منتقل نمیشه ،کیف پول بلاکچین و تراست امتحان کردم نشد دلیلش چی میتونه باشه؟!

پاسخ:
سلام احتمالا جای رو اشتباه کردی وگرنه برای برداشت هیچ مشکلی نداره در تلگرام پیام بدین راهنمایی میشید

سلام دوستان من از این سایت تونستم برداشت کنم البته فقط به کیف پول کیونومی پرداخت میکنه یه سوال داشتم از دوستان اینکه از زیرمجموعه ها هم میشه کسب درامد کرد اگه میشه چقدر و به چه شکلی، ممنون

میخواستم بدونم مقدار پناهش چند برابر تراهش هستش

سلام ... من چند روزی هست فعالیت میکنم میخواستم ببینم برای برداشت ختما باید سرمایه گذاری کرد؟

یا میشهم با بازی و رفرال گیری به سود رسید

 

پاسخ:
سلام،الزامی به سرمایه گذاری نیست

با عرض سلام وخسته نباشید

ببخشید من میخواستم ببینم که اگر از7 روز بگذره و بازی نکنیم اونایی که قبلا بازی کردیم همه میسوزه یعنی قدرت استخراجمون صفر میشه یا نه

ممنون میشم اگه راهنمایی بکنید

سلام

فقط با بازی کردن تو سایت روزی چقدر ساتوشی میشه جمع کرد و چه مدت طول میکشه که به نتیجه ای رسید؟

چون اون ۴۵۰۰ ساتوشی که گفتین با بازی اصلا امکانش نیس:/

پاسخ:
بهترین کار اینه بازی کنید و کم کم دستگاهارو بخرید اوایل زمان بر هست اما رفته رفته درامدتون چشم گیر میشه زیرمجموعه هم فراموش نکنید

سلام

نوشتین با فیلتر شکن وارد سایت بشیم مگه بدن پروکسی مشکلی پیش میاد؟

چون اصلا فیلتر نیست!

سلام

آقای میگم من یکهفتس تو این بازیم همه چی اوکی بود.الان میرم توش بالا نمیاره سایتو.ی عروسکه وسط تصویره.با فیتر شکنم رفتم نشد.مرورگرمم عوض کردم نشد.چی کنم؟ ممنون

پاسخ:
بعضی مواقع این مشکل رو داره سایت رفع میشه صبور باشید

سلام. من پاورم رو 400 تراهش بود ولی وقتی بعد چهار پنج ساعت وارد بازی شدم دیدم 50 تراهش کم شده ازش

تا سومین باره که این اتفاق میوفته

دلیلش چیه؟

من هر روز خداقل بیست بار بازی انجام میدم

سلام لطفا بگید که چطور رولر توکن به دست بیاریم برای خرید دستگاه ها و قفسه ها خیلی ممنون

پاسخ:
سلام،برای ماین رولر کوین باید سرمایه گذاری کنید و اتاق مخصوص و دستگاه ماینش رو بخرید

توی صفحه تلگرام از رولر کوین هیچ آموزشی نیست 

من نتونستم ماینر بخرم و بازی کردن هم نتونستم بیت کویین بگیرم اگر راهی داره معرفی کنید 

در ضمن یهو بالا صفحه یه چیزی میاد نوشته بیت کوین های شما مسدود شد البته به انگلیسی

پاسخ:
اموزش ویدیویی هست داخل کانال تلگرام، خرید دستگا راحته قسمت فروشگاه که وارد شدی موجودی داشته باشی میتونی بخری البته قبلش قفسه بخر بعد ماینر

سلام ارزهایی که استخراج میشه مثلا اتریم رو کجا نشون میده و چطوری میتونیم برداشت کنیم؟!!!

پاسخ:
بالای صفحه سمت چپ😒

سلام من این بازی رو خیلی زیاد بازی میکنم و حدودا ۳ روزه نصب کردم اما مثلا سمت چپ ۴ تا چیز هست یعنی بیت کوین اتریوم دوج و...میخواستم بدونم که چرا بیت کوین استخراج داشته میشه و شماره هاش یه ذره یه ذره تغییر میکنه اما دوج و...تغییر نمیکنن و اینکه چطوری بفهمم دوج به ۳۶۰ رسیده تا بتونم برداشت کنمش؟؟

پاسخ:
میتونی تو گزینه های سایت ارز استراجیتو تغییر بدی، موجودیتم که بالای صفحه هستش!

سلام

ببخشید میخواستم بدونم که این سایت تا چه موقع به فعالیت خودش قراره ادامه بدهد؟

چون تازه وارد شدم میخواستم که بدونم یهو بعد از اینکه فعالیت زیاد انجام دادم یهو اسکم نشه و سایت بسته بشود

پاسخ:
سلام، این سایت بیش یک ساله معرفی کردیم و هیچ مشکلی نداشته اما همه ی سایت ها احتمال اسکم شدنشون هست نمیشه گفت صدرصد این سایت اسکم نمیشه

سلام چقدر زمان میبره تا به 100 هزار ساتوشی در روز برسیم  سرکاری نباشه بیخ.ودی 1 سال الاف بشم اخرم اون موش زشته تو سایت موقع برداشت یک بیلاخ بده 

البته منظورم بدون سرمایه گذاری هست 

پاسخ:
تو این سایت سرمایه گذاری بازی کردن رفرال گیری همش لازمه، قبلا درامدش خوب بود راحت بدست میومد کاربر زیادی نداشت قیمت ارز ها هم پایین بود الان باید زمان بزاری وقتش رو نداری درگیرش نشو

من رتبم 3000 هست 1 ماهی هست درگیرش هستم   ولی خبری از این درامدا نیست  البته ماینر ندارم رفرال هم ندارم  شاید بشه رو ماهی 30 هزار ساتوشی حساب کرد ولی روزی 100 هزار تا  باید 5 تا اتاق ماینر پر کنی که با پولش میشه چند تا ماینر واقعی خرید  اینم که معلوم نیست فردا اسکم نشه 

پاسخ:
هر سایتی ریسک داره، از رفرال گرفتن کمک بگیر

من استاد 5روزه که شروع کردم روزانه حدود150تا200تا بازی انجام میدم و مقام3800را تا الان دارم و750تراهش توی این 5روز در اوردم به نظرتون خوبه

میشه راهنماییم کنید که واقعی هست؟

کی برداشت داشتید و به چه کیف پولی واریز کردید؟

ممنون میشم جواب بدید

پاسخ:
عزیزم این سایت واقعیه هم ازش برداشت کردم هم واریز ،کارتم عالی بودی کنارش در حد توانت سرمایه بزار رفرالم بگیر

سلام  این exp reward    من چرا ازش کم میشه  مگه نباید بابازی کردن زیاد بشه  کم بشه که درامد هم کم میشه  سر کاریم  اینجوری پس

پاسخ:
یمدت بازی نکنی کم میشه سیاست سایته

سلام و دورود بخش الکتریسیته چیه و چطور فعال میشه؟

پاسخ:
مربوط به برق دستگاهاس فعلا کارایی نداره

من 12 ساعت فقط بازی نکردم 

سلام چطوری میشه بدون درد سر  رفرال گرفت  الان بخوام وبلاگ بزنم تا 2 نفر ببینن 3 ماه طول میکشه  کانال تلگرامم  فایده نداره  حساب کردم  روزی 0.20  ساتوشی اضافه کنم  بعد 3 ماه ماهی  1/5 م حداقل درامد داره نمیدونم درسته یانه  البته فقط با بازی 

پاسخ:
زمان بزار هر کاری ممکنه

باسلام

یه چیزی میخواستم به همه دوستان بگویم اینکه دنبال خرید ماینر نباشید و اگر میتونید بیشتر بازی بکنید مثلا به خودتون بگویید که من روزی از بازی کردن به عنوان مثال50یا100تراهش باید به قدرتم اضافه کنم و انجام بدید اگر بیشتر هم تونستید چه بهتر

من خودم مثلا150تراهش روزانه به قدرتم اضافه میکنم و پیش میرم و اان هم در یک هفته تونستم1050تراهش بگیرم که در امدم اگر تا اخر ماه بازی هم نکنم حدود684000تومن میتونم برداشت بزنم  البته اگر همینجور ادامه بدم تا درامد یک میلیون در ماه هم به راحتی میرسم .

من خودم تازه کار هستم و کل قدرتم رو روی دوج کوین گذاشتم چون به نظرم به صرفه تر هست

ممنون که نظرم را خواندید

پاسخ:
عالی

امروز که هر چی بازی کردم بجای اینکه درامد  بیشتر بشه  کمتر شد  بیت رفته بالا دیگه بازی جواب نمیده 

پاسخ:
بزار رو دوج

سلام استاد الان اومدم کمی بازی کنم دیدم سایت در حال بروزرسانی هست

به نظرتون کی درست میشه و ایا اسکم شده است؟

یه سوال دیگه هم داشتم اینکه ایا قدرت من صفر خواهد شد؟

اگر میشه راهنمایی کنید

پاسخ:
سایت درست شده،دستگاه ماین نداشته باشی بازی نکنی صفر میشه

سایت اسکم شده هر چی بازی میکنم هم هش میاد پایین هم رتبه  

پاسخ:
اسکم نیست!

سام استاد

من امروز بازی که میکنم مثا دوتا بازی میکنم قدرتم میره بالا و با بازی سوم میاد پااین ئوباره میشه راهنمایی کنید که چکار باید بکنیم ایا اسکم شده؟

اخرین برداشتتون چه موقع بوده است؟

اگر میشه راهنمایی کنید

پاسخ:
سایت اسکم نیست از همون اول این سیاست سایت بوذ که کاربر رو به چالش بکشه قدرت ماین کم نمیشد که همه میلیاردر بودیم وقت بزار هر روز یه تایم مشخصی بازی کن زیرمجموعه بگیری هم کلی بهت کمک میشه

ببخشید در جواب یکی از کاربرا

گفتین نمیشه دوج یا اتریوم رو برداشت کرد

یعنی اگه مثلا ۳۶۰ تا هم دوج داشته باشیم

نمیتونیم به کیف پولمون واریز کنیم؟؟!!

پاسخ:
کدوم جوابم ،چه تاریخی،360تا میشه برداشت کمم نیس 800هزارتومن میشه خودش

در تاریخ ۳۰ دی ۹۸ در پاسخ به محمد گفتین با دوج و اتریوم فقط میشه ماینر خرید!

خب ممکنه خیلیا رو مثل من دچار تردید کنه

به هر حال خیلی ممنون که جواب همه نظرات رو میدین.

پاسخ:
الان سایت کلی تغییر کرده رفیق!

سلام من ایمیل زدم به ادمین سایت گفت   پاداش بازی ها فقط 24 ساعت طول می کشد. برای ثابت نگه داشتن قدرت استخراج خود ، باید هر بازی را هر روز انجام دهید تا کاهش قدرت را جبران کنید. 24 ساعت برای هر بازی به صورت جداگانه محاسبه می شود ، بنابراین مطمئن شوید که از اولین بازی که آن روز انجام داده اید ، حساب کنید.

پاسخ:
عالی

سلام ببخشید ایا میتوان برنامه رولرکوین را حذف کرد 

ببخشید من الان به قدرت ۶۰۰ تراهش رسیدم ولی ظاهرا فقط تا یک هفته کارایی داره وبعد از اون پاورم صفر میشه خواستم بدونم اگه بیشتر بازی کنم امکانش هست این زمان تمدید بشه؟

مثلا تا یک ماه قدرتم از بین نره؟

پاسخ:
خیر،به طور مداوم بازی کنید قدرت بیشتری هم به دست میاری

سام استاد

استاد من هر روز اگر30تا بازی هم شده انجام میدهم ولی بعضی وقت ها مثلا یک بازی انجام میدهم 1000گیگاهش به قدرتم اضافه میکنه و من پشت سرش یه بازی دیگه انجام میدم ایندفعه به جای اضافه کردن از من کم میکنه چکار باید  بکنم چون صبح امروز قدرتم1270بود صبح 20تا بازی انجام دادم ولی الان شده1150یعنی 100تا کم شده

ممنون میشم کمکم کنید

پاسخ:
روزانه در تایم های مختلف بازی کن نزار رنکت(رتبه)بیاد پایین از قدرت ماین هم کم میشه،روزی 70تابه بالا بازی کن تا یک هفته برات اتومات کار کنه اما هر روز بازی کن رنکت پایین نیاد 70تا بازی رو هم باید برنده شده باشی یک تا دوساعت بیشتر وقت نمیبره

سلام ببخشید من میخواستم بدانم که میتونم موقع برداشت به صرافی نوبیتکس انتقال بدم و اونجا به ریا تبدیل کنم یا باید به او به کیف پول انتقال بدم و بعدش انتقال بدم؟

خودتون چگونه به ریال تبدیل میکنید استاد؟

ممنون

خدانگهدار

 

پاسخ:
اول به کیف خودت انتقال بده بعد صرافی

سلام. بهترین ماینر رولر کوین کدومه؟

El MONSTRO

یا

DREAM DEMOLISER 3000

پاسخ:
سلام،اولی

EL MONSTRO بدون بازی هم با همون قدرت استخراج میکنه؟؟؟ یا اینکه باید بازی کرد؟

پاسخ:
قدرت دستگاه ها ثابته

سلام میگم من میخام ساتوشی از کیف پولم بریزم به میف پول سایت چجوری این کارو کنم؟؟ 

سلام میشه تو کیف پولم از سایت صرافی رمزینکس مستقیم دوج کوین بفرستم تا ماینر بخرم ..برا برداشت الان همه ارز هاشو میشه برداشت زد با فقط بیت کوین ...ماینر ۴۴۰۰۰گیگا هشش چقدر ساتوشی  در روزبیت کوین استخراج میکنه شما که پیشرفت داشتید ..میصرفه سرمایه گذاری کنم 

 

پاسخ:
بله میتونی،دوج و بیت میشه برداشت زد،دستگاهه فقط با قدرت بالا بخری خوبه و کنارشم بازی کنی

 ممنون از جواب دهیتون ..میگن که ماینر ها هنوز برقشون راه نیوفتاده سود نمیده ..درسته ایا؟ 

با بخرم ماینر سود میده ‌الان ماینر ۴۴۰۰۰گیگا هش که ۱۷ rlt قیمتشه چقدر ساتوشی استخراج میکنه 

پاسخ:
pv تلگرام چک کن

دباداش قربونت یه راهنمایی میکنی منو من تقریبا روزی ۲۰ساعت بازی دارم میکنم تو چهار روز ۸۰ دوجم شدم تا الان ولی چرا تو بعضی از زمانا هنگام بازی پاور و برداشت تو ۵ دقیقه مرتب کم میشه 

پاسخ:
ببین عزیز تو داری بین 530هزار نفر بازی میکنی و هر لحظه یکی میاد جاتو میگیره شما نصبت به رنگت داری قدرت میگیری کسی ازت جلو بزنه ازت کم میشه

نمونش الان که دارم این پیام میدم زیاد نیست از بازی امدم بیرون توتال۱.۹۱۲ الان که بعد چند دقیقه وارد بازی شدم شده ۱.۸۴۳ خدایی اگر میدونید یه راهنمایی بکنید خیلی تو این ۵ روز وقت گذاشتم براش 

پاسخ:
گفتم بهت

سلام داداش خدایی هنوزم سایت واریزی داره  اخه من شدید مشغولشیم

پاسخ:
خیالت راحت دو روز پیش برداشت زدم

سلام. یازده روزه فعالیت دارم داخل بازی. از روز یازدهم از قدرت استخراجم مدام کم میشه علتش چیه؟ ۷۵۰ بوده الان ۶۰۰ تاس.

پاسخ:
دوست عزیز بارها و بارها توضیح دادم از یک مدت مشخصی بگذره بازی نکنید از قدرت شما کم میشه و کاربرهای دیگه جای شمارو میگیرن

سلام قسمت Electricity فعال شده، چه مزیتی داره؟

پاسخ:
https://t.me/BTC7500

کانال تلگرام را دنبال کن بطور کامل توضیح میدم

سلام میشه بگید از چه کیف پولی استفاده کنم؟؟؟ممنون میشم

پاسخ:
تراست،کوینومی،گوواردا،اتمیک

کیف پول تراست والت بدیم واریزمیکنه داخلش

پاسخ:
بله

سلام یک سوال داشتم من 9 روز بازی میکردم به صورت پاره وقط بعدش 2 روز روزی 7.8 ساعت بازی کردم توی این 2 روز از قدرتم کم میشد مشکل از کجاست؟

 

پاسخ:
کامنت های قبل رو چک کن!!!

همشو خوندم گفتید از یک مدتی بگزره ولی من تقریبا هر روز 200 تا بازی میکنم                                        ؟؟؟

چی شد ؟

 

فهمیدم 

این سایت اینطوری کارمیکنه که توی خودش نوشته بود :

بازی کردن مرزی نداره ولی فرض کنیم با یک سال بازی کردن (روزی 5/6 ساعت) سرعتت انقدرمیره بالا که ماهی 1 بیتکون در بیاری!! 

که اگه اینجوری بود هیچکس سرکار نمیرفت  (نابرده رنج گنج میسر نمیشود) 

این سایت برای اوقات فراغت خوبه.

 هیچکس با این شرایط یک شبه پولدار نمیشه 

اگه میخایید سرعتتون بره بالا فقط با بازی کردن نمیشه باید ماینر داخل سایتو بخرید که اینطوری زیاد طول میکشه ولی ارزششو داره چون چیزی رو از دست نمیدید

سلام داداش برداشت ۳۶۰ دوج واریزش به کیف پول از طرف سایت معمولا چقدر طول میکه

پاسخ:
یک روز

سلام

من یک هفته ای هست تو سایتم ولی چرا نمیتونم ماینر بخرم؟قفسه دارم ولی رو ماینر ها یا خود Rlt که میخوام تبدیل کنم نوشته not endlish funds چیکار کنم که درست بشه/

پاسخ:
ماینرها با بیتکوین و رولر میشه خرید تبدیل هم ندارن،موجودی کافی داری برا خرید؟

من درخواست برداشت دوج دادم بعد چند ساعت پیامش امده تایید نشد آدرس دوج کیف پول تراست هم داده بودم نکنه سرکاریه این سایت

والا کیف تراست دادم jaxx دادم نبی تکس دادم هیچ کدوم تایید نمیشه 

والا کیف پولی نمونده که نداده باشیم ولی هیچ کدوم رو تایید نمیکنه من موندم شما چطور برداشت دارید

سلام برای برداشت از سایت حتما باید رفرال داشت ؟و حتما باید سرمایه گذاری کرد؟

پاسخ:
رفرال گیری و سرمایه گذاری نیست

اقا اشتباه برداشت از خودم بود بعد درخواست برداشت یه پیام میومد که پیام ارسالی برا ایمیل رو تایید کنید من این کار رو نمیکردم ۳۷۰ تا دوج برگشت میخورد به سایت بعد که متوجه شدم بعد تایید ۳ ساعت بعدش امد به کیف تراستم با تشکر 

پاسخ:
موفق باشی

سلام استاد

یه سوال داشتم

اینکه من مثلا 200دوج استخراج کردم

حالا یک هفته بازی نکردم به دلایلی نتونستم مثلا

سوالم اینه که فقط قدرتم کم میشه یا مقدار دوج کوین هایم هم کم میشه؟

ممنون میشم جواب بدهید

پاسخ:
فقط قدرتت کم میشه

سلام ببخشید یه سوال اینم مثل بعضی از سایتا دو اکانت ثبت نام کردبا یه آی پی  بلاکت میکنه 

پاسخ:
بله

سلام 

بعضی وقت ها که بازی میکنیم به جای اینکه به تعداد بازی و پاور اضافه بشه ازش کم میشه مشکل چیه 🤔با اینکه هر روز هم بازی می کنم و حتی با فیلترشکن هم امتحان کردم 

 

باسلام

بنده از داخل سایت یک ماینر خریدم ولی چرا اصلا به هش اضافه نمیشه

پاسخ:
سلام ماینر رو سرجاش قرار دادی؟قبلش باید قفسه میخریدی براش تا سر جای خودش قرارش بدی

سلام 

روزی 100 هزار ساتوشی ؟ چطر ممکنه ؟ دوماهه بازی میکنم نتونستم 100 هزار بزنم چطور ممکنه 100 هزار در روز ؟

 

پاسخ:
الان نمیشه پست مال سال قبله اون موقع میشد

سلام

ببخشید یه سوال داشتم

من امروز ساعت11:40صبح امروز برداشت زدم

چقدر طول میکشد که به حسابم واریز بشه؟

پاسخ:
تا فردا

سلام ببخشید هیچ سایت دیگه ای مث این سایت که درامد خوبی دارد را میشناسید

لطفا معرفی کنید

ممنون

خدانگهدار

سلام استاد

خیلی ممنون از معرفی این سایت

خدارا شکر برداشت زدم و فرداش واریز شد

خیلی ممنون

پاسخ:
نوش جونت

سلام چرا استخراج نمیکنه 

بیت۲۵۵۹ گیر کرده

 

سلام امروز ثبت نام کردم و دارم فعالیت میکنم تا الان استخراج ارزم روی بیت کوین هست الان خرید قفسه رو زده روی ۱۵۰ ساتوشی در حالی که من ۲۰۰۰ساتوشی جمع کردم پس چرا نمیشه خرید کرد؟

پاسخ:
سلام اشتباه میکنی حتما کمتر داری دوتا صفر کوچک حساب نمیشه

سلام به همه دوستان خسته نباشید
سعی کنید همگی پاورتون رو روی دوج کوین قرار بدید چون نسبت به بقیه ارزها زود تر به حد برداشت میرسید دلیلش هم اینه که بیشتر افرادی که در این سایت هستند روی دوج قرار دادند و پاور 9.154 Eh/s رو برای دوج کوین از 20.547 Eh/s در نظر گرفته اند بعد بیت کوین با 5.791 و بعد آر ال تی با 3.589 و بعد هم اتریوم با 2.013 پاور قرار دارند
پس همگی روی دوج کوین قرار دهید تا هم زودتر به حد برداشت برسید و هم قدرت ماین دوج کوین افزایش پیدا کنه

سلام باافزایش قدرت ایا سرعت استخراج تغییرمیکنه؟

۱۰ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۶ سلام احمد از تبریز

بنده هر قدر بازی انجام میدم. برنده میشم ولی اصلا افزایش ساتوشی رو ثبت نمیکنه دلیلش چیه

سلام دوستان انگار همه کوین هارو میده به غیر رولرکوین من تازه شرو کردم ایا واقعا میده ؟ بخاییم ماینر بخریم چی ؟ بدرد بخور هس ؟ الان من گذاشتم روی دوج کوین تا استخراجش کنم

 

پاسخ:
بزار دوج ماین بشه بصرفه تره، بیشتر بازی کن

سلام 

ببخشید من ۹۰ تا دوج تو این بازی ماین کردم که الان میخام برداشت کنم. میتونم دوج انتقال بدم به بازی که بشه ۳۶۰ دوج بعد همه رو برداشت کنم؟ اگه میشه حتمن باید از کیف پول بفرستم یا از صرافی هم میشه؟

ممنون میشم جواب بدید

پاسخ:
بله میتونی این کارو بکنی،از کیف پول خودت انتقال بده

سلام

میزان Block Reward دوج اولا شده هر ده دقیقه یک بار، ثانیا میزانی که به من اختصاص می‌داد یک دهم قبل شده، برای من 0.02 بوده الان شده 0.002 شما نظر خاصی دارید؟ یعنی عملا درآمد شده یک بیستم قبل

 

 

پاسخ:
اینو ادمین سایت به همه توضیح داده در کانال تلگرام هم اطلاع رسانی کردم مطالعه کنید اونجا

سلام

 

اگه به کیف پول ایرانی مثل نوبیتکس واریز کنیم و واریز نشه برگشت میزنه؟

سلام

 

اگه از کیف پول ایرانی مثل نوبیتکس برداشت کنی و واریز نشه باز برگشت میزنه به سایت ؟

پاسخ:
اطلاع ندارم با این کیف کار نمیکنم

سلام خسته نباشید. چگونه از کوینومی به کارت بانکی ام پول انتقال بدم.

پاسخ:
همچین کاری غیر ممکنه شما ارزی داری در کوینومی باید اونو برای صرافی انتقال بدید و ریال ذریافت کنید
۰۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۸:۲۹ سالار باقری پور

سلام..چرا وقتی میخام برداشت بزنم ایمیل واسم نمیاد؟

پاسخ:
این مشکل برا همه بد حل شده

سلام ببخشید این سایت به باتری گوشی یا لپ تاپ فشار میاره؟

چرا در سایت رولر امتیازات من بلوکه میشه و چطور میشه اونا رو رفع بلوکه کرد

پاسخ:
یعنی چی بلوکه میشه!؟یعنی امتیاز نمیگیری بعد بازی؟
۱۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۰:۳۸ داود سرایداری

سلام خسته نباشید من دوتا ماینر اس ۷ گرفتم میخوام بدونم هنوز باید بازی کنم یا اگه بازی نکنم ماینرم از کار میفته

پاسخ:
باید بازی کنی،بعد پنج روز اگر به سایت سر نزده باشی ماینرت موقت قطع میشه باید فعالش کنی
۱۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۸:۰۶ داود سرایداری

ممنونم که جواب دادید پس این ماینر گرفتن چه فایده ای داره وقتی انقد زود به زود پاور کم میکنه کارایی ماینر چیه این وسط اصلا دوتا اتاق ماینر داشته باشی چونکه فایده ای نداره بازم باید بازی کنی که پاورت از دست نره تازه اونم زود به زود پاورو کم میکنه چه با ماینر چه بی ماینر لطفا بازم جواب بدید ممنون فقط بگید کارایی ماینر چیه این وسط

سلام من برداشت داشتم سندشم موجوده تو پیج انیستاگرامم این سایت به یک تیم و راهکار نیاز داره،صبور باشید من چند حدود ۶ماه دارم کار میکنم تو سایت و برداشت داشتم و راحت تو صرافی نقدش کردم راهکارش یاد گرفتم 

الان بهترین سایت کسب بیتکوین و ارزدیجیتال آکاکلیک به نظرم یه نگاهی بهش بندازین

سلام من نمیتونم وارد سایت rollercoin بشم قبلا وارد میشدم ولی الان 2 روزه نمیتونم با فیلتر شکنم وارد میشم نمیره

مشکلش چیه؟

ایران سایتو فیلتر کرده؟

 

پاسخ:
درست میشه دوباره امتحان کن

سلام هنوزم پرداخت داره؟؟

پاسخ:
بله
۲۲ مرداد ۰۰ ، ۰۱:۴۹ شهاب رحیمی

من در رولر کوین مبلغ ١٢ میلیون تومن و خانومم مبلغ ١٧ میلیون تومن سرمایه گذاری کردیم البته توی آفرهایی که همیشه داره تونستیم تعدادی دستگاه ماینر بخریم و الان بصورت اتوماتیک هر روز ماین به صورتی که توی هفت روز هم غیر فعال نمیشه و فقط باید الکتریسیته ارو چک کنیم که هر روز فعال باشه بغیر از اون به اندازه ای که ماینر خرید میکنید مقدار ماین شما افزایش پیدا میکنه من بالای ٥ بار برداشت و ٥ بار واریز داشتم داخل این سایت تمام مدارک برداشت هم موجوده و اینکه واقعا کارشون درست هستش انشاالله تا چند روز اینده در ظرح event pass که در حال حاضر روی سایت رولر هست میخوام پرداخت انجام بدم و ریوارد هاش رو بگیرم 

پاسخ:
عالی موفق باشید

سلام. خود بازی برای استخراج ۳۰دوج در نظر گرفته. توی اموزش ها گفتن که باید برا استخراج ۳۶۰ دوج به دست بیاریم. اما من ۴۸۰دوج به دست آوردم و هنوز نتونستم استخراج کنم. وقتی میزنم رو جایگاه برای واردکردن ادرس چیزی واسه تایپ کردن یا وارد کردن ادرس نمیاد. مثل این که غیر فعال باشه.. اگه ممکنه راهنمایی کنید 

 

پاسخ:
سلام حد برداشت به 30 دوج تغییر کرده، برداشتا با دوج فعاله میتونید حسابتون رو با یک دستگاه دیگه تست کنید

البته اینم بگم من هنوز یک هفته نیست که دارم بازی میکنم.. الان شدم ۱۰۲۸ تا دوج    ولی هنوز وقتی میزنم روی جایگاهی که بخوام ادرس کیف پولمو وارد کنم هیچ چیزی برام نمیاد نه کیبوردم میاد بالا که بنویسم نه گزینه ای میاد که ادرس کیف پولمو که کپی کردمو جای گذاری کنم.. 

۱۴ مهر ۰۰ ، ۰۱:۳۹ کاردانو2021

سلام خسته نباشید ممنون میشم پاسخ بدید الان میخوام مقدار بیتکوینهای ماین شدمو انتقال بدم ایا میشه به صرافی coinex یا kocoin اتقال داد؟؟؟

پاسخ:
بله

سلام

من طی یک هفته دارم بازی میکنم سطح یک رو رفتم ولی جایزش که اون ماینرست نمیده بهم، قفسه هم خریدم براش☹

سلام خسته نباشید با احتساب اینکه روزی ۲ ساعت بازی کنیم بدون ماینر ها حدودا در ماه چقدر درآمد داره ؟ ممنون 

پاسخ:
اوایل خیلی کم، به مراتب بیشتر خواهد شد
سلام خوبید من الان تو سایت رولر کوین 0.0001 بیتکوین سرمایه گذاری کردن چقدر سود میده

سلام من برداشت زدم اما۴روزه نیومده باید چیکارکنم قبلا برداشت کردم الان هنوز ب کیف پولم نیومده وقتی تو هیستوری میرم زده درحال انجام ولی۴روز ازش گزشته نه لغوشده نه اومده

سلام من دو ماهه مداوم بازی میکنم همش فکر میکردم از پاداش و قدرت برق من کم میشه امروز دیدم واقعا کم میشه من بازی میکردم ولی روند کاهشی داشت حدود 100تراهش با 80ساتوشی جلوی چشمم دونه دونه کم کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی